دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۱۷۶
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۳

فکرشهر: معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: تعمیرات سه اسکله بندر بوشهر(4، 5 و 6) موفق به کسب عنوان طرح برتر ملی شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مسعود قاسمیان افزود: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای حفظ سرمایه های ملی، افزایش بهره وری، کاهش فرسایش و هزینه های اندوخته و جاری، بیش از 12 سال است که در قالب تعمیرات پیشگیرانه (پی ام) نسبت به پایش دوره ای سازه های خود بویژه سازه های استراتژیک مانند اسکله ها و موج شکن ها اقدام می کند.

وی بیان کرد: بخشی از تلاش های صورت پذیرفته در بخش اسکله ها شامل تعمیرات اساسی اسکله ها مشتمل بر اسکله های شماره 1 ، 4 ، 5 ، 6 و 7 بندر بوشهر و اسکله تجاری بندر گناوه است.

مسعود قاسمیان افزود: ماحصل دانش علمی مورد استفاده در انجام طرح های مورد اشاره و تجربیات بکارگرفته شده در حین اجرا تاکنون در مجامع علمی، دانشگاهی، مجلات و کنفرانس های ملی و بین المللی متعددی ارائه شده است.

وی گفت: در این ارتباط در پنجمین کنفرانس ملی بتن خود تراکم و اولین کنفرانس ملی تعمیر و نگهداری سازه های دانشگاه علم و صنعت ایران طرح تعمیرات اساسی اسکله های 4 و5 و6 بندر بوشهر پس از ارائه عملکرد، روش های اجرایی و دفاعیات لازم فنی، تخصصی و اجرایی توسط نماینده شرکت مهندسین مشاور سازه پردازی ایران، موفق به دریافت عنوان' طرح برتر ملی' شد.

قاسمیان افزود: موفقیت این طرح و انتخاب آن به عنوان طرح برتر ملی در زمینه تعمیر سازه های بتنی با توجه به انطباق روش های اجرایی تعمیر با مبانی علمی صورت گرفته که این موضوع حاصل همکاری صنعت با دانشگاه در بکارگیری فرآیندهای تعمیراتی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر